Остання редакція: 2016-11-03
Тези доповіді
Основною причиною чому я вибрав тему "Досвід інтерактивної освіти в зарубіжних країнах" є те, що все чим би не займалася людина, чи то фізична праця чи моделювання високотехнологічних космічних станцій, все потребує якісного навчання аби досягти результату. Тому тема інтерактивної освіти є як ніколи доцільною.
Я хотів би почати з визначення інтерактивної освіти, для того щоб всі ми мали уявлення про що йдеться . Термін інтерактивний прийшов до нас з англійської і має значення "взаємодіючий" . Існують різні підходи до визначення інтерактивного навчання . Але головне що ми повинні знати що інтерактивна освіта - це перш за все діалогове навчання , у ході якого здійснюється взаємодія викладача і студента , або студента з студентом чи студента з комп’ютером.
На сьогодні значна увага приділяється методам інтерактивного навчання із застосуванням комп’ютерних програм, що реалізують практичний підхід до навчання. Засобами реалізації такого підходу слугують комплекси програмно-апартних засобів (комп’ютер, мультимедійний проектор, сенсорна дошка, Веб-камера, графічний планшет тощо), за допомогою яких здійснюється навчально-пізнавально діяльність студентів...