Остання редакція: 2016-10-27
Тези доповіді
Реклама в сучасному світі відіграє важливу роль збуту продукції, послуг та донесення інформації. Як форма культури, реклама впливає і на сприйняття людиною зовнішнього світу в його візуальних вимірах. Науково-технічний прогрес сприяє пришвидшенню темпу життя, що викликає за собою ряд вимог до реклами як способу візуального вираження інформації, а саме: простоти, лаконічності та зрозумілості.
При аналізі візуальної складової української реклами звернемо увагу на такі її аспекти як характеристики зображення, етичні та естетичні складові та законодавство у сфері реклами.
Характеристики зображення зовнішньої реклами мають певні особливості. Тенденція розробки візуальної складової тяжіє до використання основних кольорів: синього, жовтого та червоного. Дані кольори є непоєднуваними в рівній кількості, так як вони важко сприймаються оком. Йоханес Іттен в книзі «Гармонія кольору» зазначає, що гармонійні кольорові поєднання складаються з близьких один до одного тонів і не мають сильної контрастності. Використання чистих кольорів відволікає від самого товару.
дсвідомість клієнта, таким чином не викликаючи ефекту нав’язування; образ ресторану сформований за допомогою PR виглядає більш правдоподібним ніж у випадку прямої реклами закладу; вони є менш економічно затратними ніж, наприклад, розміщення реклами в газетах...