Наукові конференції України, Дні науки ФСП 2015

Розмір шрифту: 
Аналіз візуальної складової української реклами
Ірина Олександрівна Курапова

Остання редакція: 2016-10-27

Тези доповіді


Реклама в сучасному світі відіграє важливу роль збуту продукції, послуг та донесення інформації. Як форма культури, реклама впливає і на  сприйняття людиною зовнішнього світу в його візуальних вимірах. Науково-технічний прогрес сприяє пришвидшенню темпу життя, що викликає за собою ряд вимог до реклами як способу візуального вираження інформації, а саме: простоти, лаконічності та зрозумілості.

При аналізі візуальної складової української реклами звернемо увагу на такі її аспекти як  характеристики зображення, етичні та  естетичні складові та законодавство у сфері реклами.

Характеристики зображення зовнішньої реклами мають певні особливості. Тенденція розробки візуальної складової тяжіє до використання основних кольорів: синього, жовтого та червоного.  Дані кольори є непоєднуваними в рівній кількості, так як вони важко сприймаються оком. Йоханес Іттен в книзі «Гармонія кольору» зазначає, що гармонійні кольорові поєднання складаються з близьких один до одного тонів і не мають сильної контрастності. Використання чистих кольорів відволікає від самого товару.

дсвідомість клієнта, таким чином не викликаючи ефекту нав’язування; образ ресторану сформований за допомогою PR виглядає більш правдоподібним ніж у випадку прямої реклами закладу; вони є менш економічно затратними ніж, наприклад, розміщення реклами в газетах...

Ключові слова


аналіз; візуальна складова; реклама

Full Text: PDF