Остання редакція: 2016-10-24
Тези доповіді
Обсяг інтернет-аудиторії в Україні станом на березень 2014 року склав більше 18 млн. осіб, зростання у порівнянні з 2013 роком склало близько 2 млн. осіб обумовлюючи те, що інтернет-аудиторія стає плацдармом та важливим фактором просування товарів для маркетологів та управлінців. Основне питання, які вони повинні вирішити, – це питання привернення уваги та зацікавлення у продукті/бренді потенційного споживача.
Відповідь на це питання стосується психології споживача. Людина перебуває в океані медіа-інформації. Кожну секунду в мозок надходять сигнали від мільйонів рецепторів. Вона одночасно бачить безліч предметів, чує безліч звуків, відчуває безліч запахів і дотиків. Однак людина не володіє можливістю обробляти всю інформацію, що надходить, що було доведено Дональдом Бродбентом ще в 1958 році. У своїй роботі вчений зазначив, що не маючи можливості обробляти всю інформацію, що надходить через органи чуття, людина вибірково направляє свою увагу на найбільш актуальну інформацію. Тому найціннішим аспектом медіа-менеджменту сьогодні стає інтерес споживача.
«Inter-esse значить: бути серед речей, між речей, перебувати в центрі речі і стійко стояти при ній. Однак сьогоднішній інтерес цінує одне лише цікаве. А воно таке, що може вже в наступний момент стати байдужим і змінитися чимось іншим, що нас настільки ж мало стосується. Сьогодні нерідко люди вважають, що, знаходячи якусь річ цікавою, вони удостоюють її своєю увагою. Насправді ж таке ставлення принижує цікаве до рівня байдужого і незабаром відкидає як нудне». Так, можна зробити висновок, що інтерес є вкрай непостійним та дефіцитним ресурсом, тому компаніям потрібно приділяти окрему увагу для дослідження інтересів своєї цільової аудиторії...