Наукові конференції України, Дні науки ФСП 2015

Розмір шрифту: 
Інтерес як мотивуючий фактор у відносинах «викладач-студент»
О. В. Подофей

Остання редакція: 2016-11-03

Тези доповіді


Перед сучасним викладачем стоїть завданнязацікавити студента. Цей процес має декілька етапів, продуктом кожного етапу є відносини і на кожному етапі цей продукт змінює свою якість.Відносини викладача та студента розглядається як «рука допомоги», коли студент відчуває, що викладач зацікавлений його інтересами. Пригадавши «Бенкет» Платона, а саме фразу Сократа до Арістодема «Разом долаючи шлях», ми приходимо до думки, що викладач бере на себе відповідальність за подальшу долю студента у навчальному закладі. Це, як правило, допомагає студенту адаптуватись і відкинути усі негативні почуття до університету. Чи адаптується він, чи може вирішить залишити університет? На це впливає середовище навчання, яке буде створено після вступу до навчального закладу.Основними поняттями для адаптації є саме соціальна і академічна інтеграція. Академічна інтеграція проявляється у сприйнятті студентів академічної системи, що включає взаємовідносини між аудиторією та викладачем. З іншого боку, соціальна інтеграція означає сприйняття студентами соціальної системи. Адже саме взаємовідносини студентів між викладачами та однолітками впливають на їх зміну цінностей, понять та цілей.

Ключові слова


викладач; студент; освіта; вища освіта; мотивація

Full Text: PDF