Остання редакція: 2016-10-27
Тези доповіді
Кожен з нас прагне мати цікаву, високооплачувану роботу, та надзвичайно важливою складовою професійної діяльності також є соціально-психологічний клімат колективу. Ніхто не захоче з’являтися на робочому місці, якщо там щодня на нього будуть чекати скандали і негативні відгуки. Культура та моральний клімат в колективі визначають успіх функціонування організації в стратегічній перспективі.
Поняття корпоративної культури тісно пов’язується з моральними установками працівників, налагодженням взаємовідносин всередині компанії, згуртованістю колективу,наявністю спільної стратегічної мети. Корпоративна культура - це сукупність правил, звичаїв і усталеної практики в галузі корпоративного управління, яка не отримала нормативного закріплення в законодавстві і базується на загальному культурному рівні суспільства, нормах моралі, діловій практиці.
Поширеною є думка ,що аудиторія корпоративної культури – це виключно колектив організації. Насправді вона включає також стратегічних партнерів,клієнтів, акціонерів, органи місцевої влади і навіть населення регіонів, де розташовується компанія. Відповідно потреби та очікування, інтереси цих категорій рідко пересікаються. Отже корпоративна культура мaє бути якомогa більш конкретною, збалансованою і універсально для максимального врахування інтересів усіх сторін...