Остання редакція: 2016-10-27
Тези доповіді
Сьогодення характеризується глобальними зрушеннями в інформаційній сфері. Кризові явища у суспільстві та загострення політичного стану в державі супроводжуються загостренням інформаційної війни. Паблік рілейшнз використовує багато методів, що спрямовані на керування громадською думкою, впливом на широкий зріз аудиторії.
Отже, в контексті даних обставин, необхідним є вивчення функціонування паблік рілейшнз як однієї з визначальних функцій державного управління. Можна сказати, що зв’язки з громадськістю – це така функція управління, яка сприяє налагодженню інформаційного обміну та порозумінню між владними структурами та громадськістю. Але чи відповідає це дійсності на практиці?
Формування структури державної системи зв’язків з громадськістю почалось у дев’яностих роках, коли створювалися штаби та структурувалися відділи прес-служб різних державних органів. Сьогодні такі утворення функціонують при Кабінеті Міністрів України, Верховній Раді України, Адміністрації Президента України, а також на рівні міністерств та органів місцевого самоврядування. Всі вони характеризуються різнорідністю, адже мають не тільки різне найменування, а й різний обсяг функцій та повноважень. Звісно, можна відстежити й одну спільну лінію в діяльності таких підрозділів – основною метою їх діяльності є створення позитивного іміджу державних органів влади або окремих її осіб...