Остання редакція: 2016-10-27
Тези доповіді
В нинішній період розвитку нашої країни можна говорити про певну нестабільність на ринку праці. В умовах кризи кожна компанія намагається оптимізувати витрати, подекуди за рахунок збереження найкращого персоналу у своїй компанії та позбавлення від так званого «баласту». Саме у такому випадку компанії можуть допомогти 2 вектори розвитку: 1) розробка та впровадження корпоративної культури організації та 2) створення та просування сильного та впливового HR-бренду.
Створення корпоративної культури будь-якої компанії має у собі мету об’єднати команду, колектив та всю організацію у роботі над поставленими цілями та завданнями. Як зазначає Г. Хофстеде «Корпоративна культура - колективне програмування думок, яке відрізняє членів однієї організації від іншої».
У той самий час необхідно пам’ятати про те, що метою будь-якого бізнесу є отримання прибутку. І вкладення коштів у розвиток корпоративної культури є необхідним тільки у тому разі, якщо організація у результаті зможе отримати певну вигоду для себе. В даному випадку вигода організації виражається в утриманні найкращих співробітників, що вже отримали освіту за своїм напрямком роботи та пройшли період адаптації у компанії...