Наукові конференції України, Дні науки ФСП 2015

Розмір шрифту: 
Закордонний досвід формування іміджу кандидата у свідомості електората
Вікторія Миколаївна Волик

Остання редакція: 2016-10-27

Тези доповіді


У сучасному світі, де провідне місце займає бажання отримання інформації, її сприйняття та поширення, засоби масової комунікації відіграють одну з найважливіших ролей у житті людей. Адже у залежності від тої інформації, яку отримує людина, в неї формується суспільна думка, що в подальшому житті розставляє для неї певні пріоритети та впливає на її вибір. Ось чому, кандидати на виборах намагаються якнайповніше використати ЗМК задля того, щоб сформувати власний позитивний імідж у свідомості потенційних виборців, а в майбутньому й переконати їх проголосувати за конкретного кандидата чи партію.

Наразі одним із найпоширеніших ЗМК є такі соціальні платформи як Twitter, Facebook та YouTube, що прийшли до нас з закордону. Вони надають нові способи стимулювання участі громадян у політичному житті, де вибори і виборчі кампанії відіграютьцентральнуроль.

Ведення особистих сторінок у соціальних мережах робить політиків ближче допотенційних виборців. Це дозволяєполітикамформувати свій відповідний імідж. Зворотній зв'язок відбувається у вигляді коментарів, суперечок або підтримки з боку виборців, і, тим самим, дозволяє кандидату бути ближчим до народу, аджеохоплює значний відсоток аулиторії, тим самим не вимагаючи великих капіталовкладень...


Ключові слова


досвід; закордонний досвід; імідж; кандидат; свідомість; електорат

Full Text: PDF