Наукові конференції України, Дні науки ФСП 2015

Розмір шрифту: 
Інтернет-реклама як особлива складова розвитку електронної комерції
Аліна Сергіївна Безугла

Остання редакція: 2016-10-27

Тези доповіді


Нова ера презентує нові можливості. На тлі глобалізації та інформатизації суспільства відбуваються метаморфози у всіх соціальних процесах, а особливо у способах та засобах комунікації між людьми. Сьогодні ми не уявляємо свого життя без різноманітних ґаджетів: смартфону, комп’ютера, планшета, електронної книги і т.п. Вони стали для нас невід’ємною частиною буття та сформували у дійсному світі нову соціальну реальність. Великим поштовхом до розвитку інноваційних технологій стало відкриття людством глобальної мережі «Інтернет». Інтернет – це інформаційний простір, в якому люди мають змогу реалізувати власні ідеї, користуючись його вражаючими можливостями;  це найбільша комп’ютерна мережа у світі, яка об’єднує, зберігає, інтерпретує інформаційні потоки з різних куточків планети, перетворюючи їх на масштабний ресурс світових даних. Інструменти «глобальної павутини» дозволяють здійснювати покупки, дзвінки, направляти електронні листи та файли, відкривати доступ до файлів віддалених комп’ютерів, здійснювати віртуальне спілкування між людьми на великих відстанях один від одного в реальному часі тощо.

Особливо цікавою і вартої уваги, на нашу думку, є сфера Інтернет-торгівлі (у різних джерелах зустрічаються поняття «електронна комерція», «Інтернет-маркетинг»). «Електронна комерція – це напрямок торгівлі, що базується на використанні електронних пристроїв. Вона використовує засоби віддаленого зв'язку, внаслідок чого операції між покупцем і продавцем здійснюються поза місцем знаходження компанії». Дана галузь активно розвивається, над її удосконаленням працюють IT спеціалісти, маркетологи, PR-менеджери, аналітики, дизайнери, психологи, рекламісти та інші фахівці. Підвищити рівень продажів допомагає реклама. В мережі ми спостерігаємо такі види реклами як SEO, контекстна реклама, реклама в соціальних мережах (SMM-просування і таргетована реклама), медійна (банерна) реклама,що побудовані на принципі зацікавити якомога більшу аудиторію потенційних покупців. Між рекламним меседжем і аудиторією існує нерозривний зв’язок, адже клієнт формує попит, сприяє розвитку бренду та впливає на рейтинг компанії...


Ключові слова


реклама; інтернет; інтернет-реклама; електронна комерція; комерція

Full Text: PDF