Остання редакція: 2016-09-30
Тези доповіді
Як відомо, одними з віток знання що бурхливо розвиваються як у всьому світі так і в Україні – є точні та інженерні науки. При цьому, як не парадоксально, методи їх викладання залишаються досить консервативними, та в деяких випадках не цілком відповідають сучасним потребам студентства. Однією з вагомих проблем в цьому напрямку є невисока компетентність досить великої кількості викладачів в сфері ІКТ. Це в першу чергу пов’язано з тим, що досить велика частина викладацького складу є викладачами старшого віку, яким досить важко освоювати нові методи навчання з об’єктивних причин. Також проблемою є досить невисока інтеграція активних методів навчання у навчальний процес, що допомогло б підвищити інтерес студента до предмету що вивчається, а також змусити його активно займатися самостійним пізнанням певних аспектів даного предмету. Це особливо важливо в наш час, коли в Україні введено Болонську систему освіти, в якій значну роль відіграє самостійна робота студентів. В той самий час більшість методик викладання матеріалу залишилися з Радянського Союзу, де основний акцент був на запам’ятовування матеріалу студентами. Це в свою чергу ускладнює перехід студентів до нових систем оцінювання їх знань...